Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
FIGYELEM! 2022.09.01-től CSAK magánszemélyt tudunk kiszolgálni!!!! FIGYELEM! 2022.09.01-től CSAK magánszemélyt tudunk kiszolgálni!!!!

Fizioterápia HÁZIREND

Kedves Gazdik!
Kérlek, olvassátok végig…

Számomra fontos, hogy aki eljön hozzám, legyen az kutya és gazdi egyaránt, jól érezze magát és elégedett legyen. Azt gondolom, hogy ez a kapcsolat, köztem és köztetek, illetve köztem és kutyáitok között egy bizalmi kapcsolat. Ehhez viszont elengedhetetlen a kölcsönös tisztelet is. Szerencsére, egy-két eset kivételével nem volt még különösebb probléma, de sajnos előfordul, hogy értetlenül állok dolgok előtt és rettentően elkeseredem… Miért is?

Lássuk:

1.     Időpont egyeztetés

Kérlek telefonon keress! Ha e-mailt írsz, vagy messenger üzenetet, úgyis azt fogom kérni, hogy hívj fel, mert az esetlegesen felmerülő kérdéseidet sokkal könnyebben meg tudom válaszolni és az időpont egyeztetés is ezerszer egyszerűbb, ha nem kell 86 üzenetet váltanunk. Ha éppen kutya van a kezeim között és dolgozom, nem tudom felvenni a telefont, de amint lehetőségem lesz rá, vissza foglak hívni. Előfordul, hogy egymásnak adják a kilincset a gazdik, így, ha nem hívlak 1 órán belül, akkor se ijedj meg, legkésőbb nap végén keresni foglak!

2.     Érkezés

Kérlek, mindig érkezzetek pontosan! Ha pár percnél többet késnétek, kérlek telefonálj! Ha nem érkeztek pontosan, azt az időt sajnos kutyusod kezelési idejéből kell elvennem, hiszen a legnagyobb valószínűséggel utánatok is jönnek és ha én pontosságot kérek, akkor nekem is tartanom kell az időt veletek/a következő érkezővel szemben. Az is előfordulhat, hogy a késés miatt már nem tudom kedvencedet elvállalni, a fentebb leírtak miatt, kérlek, ilyenkor legyél megértő!

Ha a kapu nyitva van, gyertek be nyugodtan, lehet, hogy még egy másik kutyus van a kezelőben, de a kertben tudtok várakozni. Kérlek, hogy minden esetben tegyél pórázt kedvencedre, mert több olyan kutyus jár ide, akinek szigorú mozgáskorlátozás van előírva, vagy nem jön ki más kutyákkal. Ne okozzunk kellemetlen perceket senkinek.

Viszont! Ha túl korán érkeznétek (több, mint 10 perc), kérlek menjetek el sétálni, mert több félős (mentett, bántalmazott) kutyus van, akit zavar, ha látja, hogy kint a kertben mozgás van és nem tud kellően a feladatra koncentrálni.

Kérlek, ha kiskutyád a kertemben végzi el a dolgát, szedd fel utána az ürüléket. Ha nincs nálad kakizacsi, kérj bátran! A kakizacsit mindig csomózd össze és úgy dobd a kukába! Kérlek figyelj arra is, hogy ne pisiljen össze mindent! Nagyon kellemetlen tud lenni, ha a használati tárgyak, a ház fala, vagy a cserepes virágok úsznak a kutyapisiben. Elég nagy kert van, hogy kényelmesen el tudja végezni a dolgát a „másik oldalon”!

Ha esős, saras, latyakos idő van, kérlek hozz magaddal valamilyen rongyot, hogy a kezelőbe való belépés előtt meg tudd törölni a kedvenced tappancsait!

3.     Időpont módosítása/lemondása

Sajnos sokszor előfordult már, hogy lemondás nélkül nem jött el valaki, vagy aznap mondta le, amikor jönnie kellett volna. Ez kellemetlen, mert ilyen hirtelen már nem tudom az üres időpontot betölteni. Minden lemondott, nem igénybe vett időpont nekem bevételkiesés, nem beszélve arról, hogy egy másik-esetleg beteg kutyus-jöhetett volna a te helyedre, ha időben szólsz. Természetesen bármikor, bárkivel előfordulhat, hogy közbejön valami, nem tud eljönni a foglalt időpontra. Ilyenkor kérlek, minimum 24 órával előbb jelezd felém.

Kérlek, hogy minden esetben telefonon beszéljünk, ha szeretnéd lemondani vagy módosítani az időpontot. SMS, Viber vagy Facebook stb. üzenetet NEM tudok elfogadni! Nem látom, nem kapom meg, későn veszem észre, stb… Hétköznapokon hívhatsz reggel 8 és este 8 között bármikor! De általában hétvégén is fel szoktam venni.  wink

24 órán belüli időpont lemondás és lemondás nélküli megjelenés esetén a teljes kezelési díj felszámolásra kerül!

Igyekszem nagyon rugalmasan kezelni az időpontokat, hiszen mindenkinek közbe jöhet bármi, még nekem is! De amennyiben valaki folyamatosan lemondja az időpontját, állandó jelleggel módosítja azt, vagy lemondás nélkül nem jelenik meg, azokkal sajnos kénytelenek leszünk elbúcsúzni egymástól.

4.     Betegség esetén halasszunk!

Ha betegnek érzed magad vagy kutyusodnak van fertőző betegsége (kennelköhögés vagy hasmenés stb.) egyeztessünk új időpontot!

Én is ügyelek arra, hogy se kedvenced, sem pedig TE ne kapj el nálam semmit, kérlek Te se veszélyeztesd magad, engem vagy a többi kiskedvenc és gazdi egészségét!

Ha a kutyád tüzel, kérlek akkor is szóljatok és keressünk másik időpontot, mert az más kutyákat tesz dekoncentráltá. Ami miatt elégedetlen lesz a gazdi és én is.

5.     További fontos infók

- A bérlet a megvásárlástól számított 5 hétig érvényes!
- A kezeléseken csak oltott, chippel ellátott, 3 hónapnál nem régebben féregtelenített és külső paraziták (kullancs, bolha) elleni védelemmel ellátott kutyák vehetnek részt
- A kezelések során kép és videófelvétel készülhet, amit a Dögös Dogok felhasználhat nyilvános megjelenésre (weboldal, Facebook, Instagram, TikTok, vagy akár offline is). 

Az időpontfoglalás magában foglalja a házirend automatikus elfogadását!

Az oldal tetejére